Gondoltam ra, hogy irok rola, egy egy hirdetesre milyen emberek irtak vissz: aki el sem olvassa, nem kepes erto olvasara, adjam ingyen, de vigyem hazhoz, meg egyeb felkegyelmuek...
@2ozz:
"Ha egy Sebring/Taurus/Kormoran/Riken az kb 20 éves technológia, akkor az előírások azóta nem változtak???"
Simán levizsgázik nálunk is egy 20 éves F Astra vagy Golf III. De ettől még a mai autók jobbak.
"Szeretnék végre látni egy olyan listát, vagy éppen egy keresőt, ahol beállíthatom hogy én mire és hogyan használom az adott típusú/felszereltségű autómat és kidobja a rá/nekem megfelelő gumikat. Ilyet még egy gumis webáruházban sem láttam, de ha csinálsz, csak tőled fogok vásárolni"
A gumis webáruházak nem erről szólnak. Ott az árverseny dominál. Gyakran nagymamák ülnek a billentyűzet felett. Nm is lenne könnyű lefejleszteni egy ilyen appot. Például vannak olyan szempontok, amire kevés ember gondol. Mondjuk a márkaháttér. Ha garanciás gondod van, mennyi idő alatt reagálnak? Inkább engedékenyek, vagy inkább kibújnának? Ha pótlás kell, van-e raktárkészlet, akér a ritkább méretekből is?
Ha tényleg szakértelemre van szükséged, azt is megkapod, csak valamivel drágábban. Jelentkezz nálam. Küldj telefonszámot és visszahívlak.
Azért kíváncsi vagyok, hogy pl. Škoda Octaviától (vagy akár Fabiától) felfelé hogy is juthat valakinek eszébe harmad- vagy negyedmárkát tenni az autóra, amikor egy Kleber Krisalp HP3 már majdhogynem budget áron megkapható (és az ikertestvére, a BFG G-Force Winter 2 is)? Ennyire nem számít a biztonság?
Üdvözletem!
Akkor most valaki tegyen rendet a fejekben, mert úgy látom nagy a káosz...
Ha egy Sebring/Taurus/Kormoran/Riken az kb 20 éves technológia, akkor az előírások azóta nem változtak??? A Sebring-et tudtommal Németországban is forgalmazzák, ott is engedélyezik? Nem szeretném kipróbálni 200-al félreértés ne essen, de azért BP-i "apataxira" meg néha autópályán tempomat-al 130-al csak jó, vagy mégsem? Mi az igazság, mert éppen ezekre a kérdésekre soha senki nem tud választ adni.
FEjlesztési ötlet: Szeretnék végre látni egy olyan listát, vagy éppen egy keresőt, ahol beállíthatom hogy én mire és hogyan használom az adott típusú/felszereltségű autómat és kidobja a rá/nekem megfelelő gumikat. Ilyet még egy gumis webáruházban sem láttam, de ha csinálsz, csak tőled fogok vásárolni, főleg ha ingyen fel is rakod amit nálad veszek (persze az autót a felnikkel és TPMS szenzort viszek :) )
Van tapasztalatok azzal kapcsolatban, ha állítólag/szerintem gumiszelep-hiba (új) miatt ment tönkre egy új abroncs, akkor ki vállalja a felelősséget? Vagy nem vettük észre, hogy alacsonyabb a nyomás benne és le lett gyalogolva a gumiabroncs? Mit lehet egy sérült szelepen bevizsgálni, a szelepgyártó megtéríti a gumi árát, a kereskedő meg azt jóváírja?
Nekem a kedvencem az volt,aki otthagyta az autót,jött vissza érte egy óra múlva,és kikészült,hogy ti megemeltétek az autómat?!?
Azóta nem járt felénk szerencsére..
Lehet talált olyan gumist,aki rátelepatálja neki
Hagyományosan 6 prémiumgyártó létezik, kérlek fejezd be az ötésfelezést.
(Az, hogy két márka azonos konszernhez tartozik, irreleváns, mert egyrészt az attól még 6 külön márka, másrészt ez nem feltétlenül lesz mindig így, cégeket adnak-vesznek.)
A Pirellit amúgy szerintem a felszínen fogja tartani az OEM-üzlet (Ferrari, BMW, stb.), a motorsport (F1), a zászlóshajójuk (P Zero), és a lifestyle - újabban már RIBeket is gyártanak: www.tecnorib.it/speedboat.php
@sanyimi: Nem, fordítva van. Minél keményebb a kerék, annál kevesebb úthibát rugózik ki maga, azaz annál jobban terheli a futóművet. Viszont a gumiknak (és az autó stabilitásának) az a jobb, minél magasabb a nyomás - természetesen a gyári határértékeken belül. Én azt szoktam javasolni, hogy a gyári matricán látható legmagasabb értékeket állítsuk be, és csak akkor vegyünk el belőle, ha nagyon ráz, esetleg pattog az autó terhelés nélkül. (Tipikusan nagy teherbírású kombiknál fordul elő.)
@Kulani: Én a maximális gyári keréknyomáson járok (2.8bar, melegen akár 3.0 is).
Azt gondolom, ha több a levegő az abroncsban, akkor az úthibák a levegő+abroncs által jobban csillapítva jutnak el a futómű alkatrészekhez, féltengelyekhez. Szerinted is így van?
A céges kocsin Barum van, érdekes tapasztalatom van vele: Ha fűre mész vele, hátramenetben szinte semmit sem fog. Már kellett emiatt tolni az autómat füves kocsibeállóról ami lejtős volt. Előre is nehezen indul fűben, de hátra egyenesen katasztrófa.
Sziasztok!
Ha vásárlás előtt álltok, vagy csak olvasgatnátok szívesen a gumiabroncsokról, megjelenő új márkákról, akkor a helyetek a BHPgumi oldalunkon van.
Ha van kedvetek nézzetek be hozzánk. www.bhpgumi.hu/blog
Futó felület
Utolsó kommentek:
kankalinn 2020.10.21. 11:15:29
Egy ido utan nagyon kerges lett a lelkem.
Bejegyzés: Rosszul adtam fel egy használt gumi hirdetést. A következményekre nem számítottam
Kulani 2019.12.05. 14:01:37
"Ha egy Sebring/Taurus/Kormoran/Riken az kb 20 éves technológia, akkor az előírások azóta nem változtak???"
Simán levizsgázik nálunk is egy 20 éves F Astra vagy Golf III. De ettől még a mai autók jobbak.
"Szeretnék végre látni egy olyan listát, vagy éppen egy keresőt, ahol beállíthatom hogy én mire és hogyan használom az adott típusú/felszereltségű autómat és kidobja a rá/nekem megfelelő gumikat. Ilyet még egy gumis webáruházban sem láttam, de ha csinálsz, csak tőled fogok vásárolni"
A gumis webáruházak nem erről szólnak. Ott az árverseny dominál. Gyakran nagymamák ülnek a billentyűzet felett. Nm is lenne könnyű lefejleszteni egy ilyen appot. Például vannak olyan szempontok, amire kevés ember gondol. Mondjuk a márkaháttér. Ha garanciás gondod van, mennyi idő alatt reagálnak? Inkább engedékenyek, vagy inkább kibújnának? Ha pótlás kell, van-e raktárkészlet, akér a ritkább méretekből is?
Ha tényleg szakértelemre van szükséged, azt is megkapod, csak valamivel drágábban. Jelentkezz nálam. Küldj telefonszámot és visszahívlak.
Bejegyzés: Rettegjetek kínai gumik: a nagy gumigyártók felvették a kesztyűt
kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2019.12.01. 11:11:05
Bejegyzés: Rettegjetek kínai gumik: a nagy gumigyártók felvették a kesztyűt
2ozz 2019.11.26. 10:47:32
Akkor most valaki tegyen rendet a fejekben, mert úgy látom nagy a káosz...
Ha egy Sebring/Taurus/Kormoran/Riken az kb 20 éves technológia, akkor az előírások azóta nem változtak??? A Sebring-et tudtommal Németországban is forgalmazzák, ott is engedélyezik? Nem szeretném kipróbálni 200-al félreértés ne essen, de azért BP-i "apataxira" meg néha autópályán tempomat-al 130-al csak jó, vagy mégsem? Mi az igazság, mert éppen ezekre a kérdésekre soha senki nem tud választ adni.
FEjlesztési ötlet: Szeretnék végre látni egy olyan listát, vagy éppen egy keresőt, ahol beállíthatom hogy én mire és hogyan használom az adott típusú/felszereltségű autómat és kidobja a rá/nekem megfelelő gumikat. Ilyet még egy gumis webáruházban sem láttam, de ha csinálsz, csak tőled fogok vásárolni, főleg ha ingyen fel is rakod amit nálad veszek (persze az autót a felnikkel és TPMS szenzort viszek :) )
Bejegyzés: Rettegjetek kínai gumik: a nagy gumigyártók felvették a kesztyűt
Kulani 2019.08.01. 18:16:53
Bejegyzés: Az "erősített oldalfal" legendája
E34 2019.07.30. 22:30:14
Bejegyzés: Az "erősített oldalfal" legendája
Lacquo 2019.06.25. 09:46:39
Bejegyzés: Azt hitted, van garancia az új gumidra?
RTB 2019.05.16. 21:49:20
Bejegyzés: Rettegjetek kínai gumik: a nagy gumigyártók felvették a kesztyűt
Adreee81 2019.03.24. 07:12:06
Azóta nem járt felénk szerencsére..
Lehet talált olyan gumist,aki rátelepatálja neki
Bejegyzés: A 10 legidegesítőbb kérdés, amivel őrületbe kergeted a gumisodat
chove chuva (törölt) 2018.12.02. 15:27:29
(Az, hogy két márka azonos konszernhez tartozik, irreleváns, mert egyrészt az attól még 6 külön márka, másrészt ez nem feltétlenül lesz mindig így, cégeket adnak-vesznek.)
A Pirellit amúgy szerintem a felszínen fogja tartani az OEM-üzlet (Ferrari, BMW, stb.), a motorsport (F1), a zászlóshajójuk (P Zero), és a lifestyle - újabban már RIBeket is gyártanak:
www.tecnorib.it/speedboat.php
Bejegyzés: Mitől prémium?
Kulani 2018.10.28. 07:11:57
Bejegyzés: Az "erősített oldalfal" legendája
sanyimi 2018.10.27. 21:44:11
Azt gondolom, ha több a levegő az abroncsban, akkor az úthibák a levegő+abroncs által jobban csillapítva jutnak el a futómű alkatrészekhez, féltengelyekhez. Szerinted is így van?
Bejegyzés: Az "erősített oldalfal" legendája
n3spr3ss0 2018.09.30. 11:07:05
Bejegyzés: Tesztfetisiszták fiesztája
cselaxi 2018.09.28. 14:36:08
Bejegyzés: Tesztfetisiszták fiesztája
kunzoo 2018.09.27. 22:00:01
Bejegyzés: Tesztfetisiszták fiesztája
Ny.Misi 2018.08.05. 19:40:26
Bejegyzés: Meg lettünk hekkelve!
Attila Elekes 2018.08.03. 11:05:47
Segítünk választani.
bhpgumi.hu/blog/nyari-gumit-vagy-negy-evszakos-abroncsot-valasszunk/
Bejegyzés: A nagy négyévszakos dilemma
Attila Elekes 2018.08.03. 10:56:30
bhpgumi.hu/blog/adac-teli-gumi-teszt-2018/
Bejegyzés: Te is a teszt eredmények alapján vennél téli gumit? Ezt azért olvasd el...
Attila Elekes 2018.08.03. 10:50:56
Ha vásárlás előtt álltok, vagy csak olvasgatnátok szívesen a gumiabroncsokról, megjelenő új márkákról, akkor a helyetek a BHPgumi oldalunkon van.
Ha van kedvetek nézzetek be hozzánk.
www.bhpgumi.hu/blog
Bejegyzés: Használati utasítás a Facebook gumis és felnis csoportjaihoz
Attila Elekes 2018.08.03. 10:49:20
Felsoroltunk néhány hasznos dolgot, amit a kopott abroncsokról tudni kell.
bhpgumi.hu/blog/az-igazsag-kopott-gumiabroncsokrol/
Bejegyzés: Öt ok, amiért nem érdemes használt autógumit venni