Futó felület

Meg lettünk hekkelve!

2018. augusztus 04. - Kulani

hekk.jpg

Van egy magyar kereskedő, aki egy csomó posztom kommentjébe beleírta a saját oldala linkjét. Arra gondolt, hogy az a tartalom, amit én előállítottam, neki hozzon érdeklődőket, vásárlókat. Írtam neki egy levelet. Íme.

Drága „Elekes Attila,” 

először arra gondoltam, kitörlöm a fenébe a „hozzászólásaidat,” amiket a blogom posztjaihoz írtál. Mind a ketten tudjuk: a Google kereső azokat az oldalakat találja meg, ahol sok a releváns tartalom, de figyelembe veszi azt is, más oldalakról hányan linkelték az adott oldalt.

Ravasz ötlet, hogy a posztjaimhoz (adott esetben több éves posztjaimhoz) hozzászólásokat írsz, és azokban a saját oldaladat reklámozod. A Google elég gyorsan megtalálja a blogom posztjait, jönnek az olvasók, te meg klasszul eltéríted őket. De ha nem is téríted el őket, akkor is egy viszonylag magas olvasottságú oldalról, konkrétan az én blogomról futnak linkek az oldaladra, ezzel a te oldalad feljebb kerül a Google találati listán.

Én egyébként követtem a linket, és meglepve láttam, hogy egy bejegyzésedben szinte szóról szóra átvetted egy cikkemet - oké, egy linkkel hivatkoztál is rá, de azért ezt a blogok között sem szokás, pláne, hogy a te blogod egyértelműen kereskedelmi blog. Ez így csak simán kisstílű.

Az általam előállított tartalmat természetesen hivatalosan is meg lehet vásárolni. Úgy kezdődik, hogy írsz nekem egy levelet, aztán megbeszéljük, hogyan tovább. (Az olvasók nyilván mindig ingyen olvashatnak, de ha a te üzleti vállalkozásod akar az én írásaimmal plusz kuncsaftokhoz jutni, az már nincs ingyen.)

Az is furcsa, hogy súlyos hiba is került az átvételbe, a Rotallát nagy gyártó gumijának állítod be, pedig kínaibb már nem is lehetne. A saját blogjában nyilván mindenki úgy égeti magát szakmailag, ahogy akarja, csak ilyenkor rossz érzés azt látni a cikk után, hogy a forrása az én blogom. Ezt légyszi feltétlenül javítsd!

satt.jpg

Humoros egyébként, hogy amikor ma, augusztus 3-án délben hívtam az oldaladhoz kapcsolt ügyfélszolgálatot, sok perces várakozás után sem jutottam el élő operátorhoz. Szóval mielőtt nagyobb forgalmat generálsz a webshopodban, először az ügyfélszolgálatot rázd gatyába.

Úgy döntöttem, nem törlöm a hozzászólásokat a linkekkel. Ha pont ez hiányzott ahhoz, hogy a Google többször dobja fel a weboldaladat az érdeklődőknek, ám legyen. Ha viszont más olvasók úgy döntenek, kevésbé bíznak meg egy ilyen pitiáner módszerekkel operáló webáruházban, hát bizony akkor így jártatok.

Üdv,

Szekeres István

http://www.vector-finder.com/site-images/too_big/Red%20Heart%20on%20Bokeh%20Background.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://abroncs.blog.hu/api/trackback/id/tr9414160335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ny.Misi 2018.08.05. 19:40:26

Vásároltam már tőlük, de ez annyira béna húzás volt, hogy többet nem fogok.
süti beállítások módosítása