Rajt!

2015. augusztus 18. - Kulani

Amit a gumikról tudni akartál. Gumi = személygépjármű gumiabroncs. Csakhogy ugyanarról beszéljünk. 

jessica-sexy-girl008-1282156112.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://abroncs.blog.hu/api/trackback/id/tr607715606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

okta 2015.12.09. 13:25:30

Üdv, ha már erre a jó kis blogra keveredtem (tényleg tetszik) akkor kérdeznék egyet, váltómérettel kapcsolatban (máshol nem kapok rá választ): a váltómérettől való eltérés ellen azt hozzák fel, hogy veszélyes, mert fékproblémákat okozhat. Most nem a váltóméret jogosságát kérdőjelezem meg, csak érdekelne, hogy szakmailag mi a magyarázata ennek az emlegetett fékproblémának. Mivel nagyobb átmérőjű kerék beleérhet a kaszniba, ezért beszéljünk kisebb átmérőről. Tegyük fel, hogy a gyári 195/65R15 helyére 195/50R15 megy fel: ez ugye nagyon nem váltóméret - azon kívül, hogy az autó alacsonyabban fog állni, mi baj történhet? Értem én, hogy a mérnökök egy adott méretű gumival terveznek meg egy autót, de nekem kicsit "7 Celsius fok" érzésem van ezzel kapcsolatban. :) Annyival nem forog többet a kerék, hogy egy normális féknek ez problémát jelentsen.
Előre is köszi a választ.